Pages

Tuesday, January 29, 2013


 hye peeps!!!


lebih dari setengah tahun saya tinggalkan blog saya berabuk. now saya da turn 23 on Januari 10. akhir bulan januari jugalah episod kampus life hidup saya sudah berakhir. planning nak habis belajar time umur 22, tapi disebabkan lonjakkan semester di Uitm, menyebabkan impian saya tidak dapat direalisasikan.. tapi mempunyai satu lagi impian iaitu, 1st Class Degree.. this recognition sy bg 100% utk kedua ibubapa saya.

sudah memcecah umur 23, masih tidak nampak kelibat sesuatu pun yang boleh bagi mereka ber2 bangga. mungkin recognition itu boleh balas 1% dari budi-budi mereka selama 23tahun. masa diploma saya able jugak dapat pointer above 3.5 tapi tidak dikira 1st class.sedih jugak tapi xpela, at least saya dapat apa yang saya mahu..

11Feb2013 adalah masa yang paling saya tunggu semenjak puluh-puluh tahun lepas. saya akan mengerjakan umrah untuk kali ke3, tetapi kali per1 selepas saya matured. Umrah adalah hadiah degree saya yang paling berharga selain dikurniakan IbuAyah seperti mereka didunia ni. dan 9April2013, saya akan bercuti ke Bandung, Indonesia bersama adik dan kawan-kawan. i love to travel..

sementara saya akan bercuti sampai April (kemungkinan,InsyaAllah), saya share my experience using Shaklee product, sambil tu saya akan promote dengan kawan-kawan di fb..mybe uoll boleh like my page as well, like me on "mai tanya kesihatan". family saya sudah bersama shaklee sejak 15tahun lepas. dan sekarang kekuatan Shaklee kian terasa kerana sudah ada anak melayu yang mencecah bonus sebanyak RM200,000 sebulan dengan hanya jualan di internet. saya turut ada formula, tetapi this is MLM..kita harus kongsi !

Shaklee terkenal dengan produknya yang safe, workable and green! kami sekeluarga yakin dengan produk dia kerana Shaklee mempunyai scientist dan invest dalam RnD lebih dari RM1billion. saya tertanya, bagaimana produk diluar boleh dijual sedangkan pengasasnya bukan seorang doktor, tiada strong bukti scientific dan even tiada RnD.

Kesalahan mengambil vitamin adalah lebih teruk dari tidak mengambil sebarang vitamin. jangka pendek sememangnya susah dikesan, tetapi jangka panjang tiada siapa yang tahu. MultiVitamin shklee sendiri telah membuktikan keberkesannya kerana sudah berada didunia selama 98tahun, dan bakal menyambut ulangtahun ke100 lagi 2tahun..adakah produk lain sehebat itu?

jika ada yang berminat untuk mencuba produk shklee, boleh tanya saya direct. jika mahu berniaga, kita dipahang ada Master Rozyta (my mom) untuk guide, dimana my mom sudah bersama shklee selama 15tahun, dan anda boleh lihat sendiri ibu saya yg consistent makan Shaklee.umur dia tahun ni 50tahun. selama saya menjual di fb, blog..saya juga sudah menerima income sendiri.seronok kan....

produk terlaris dipasaran, SET MENGANDUNG, SET SUSUAN..rasai sendiri keberkesanan ^____*

 like my page : mai tanya kesihatan
sms : 0172680120

fb : Humaira Abdullah (dp " mai")




Best regards,
Humaira Abdullah

0 pengkritik:

Post a Comment