Pages

Sunday, November 25, 2012



SALAM SEMUA !!

amacam harini, sihat?hopefully smue great-great belaka~~~



as per attach ni, diantara supplement kemestiaan untuk saya.sekadar perkongsian.saya ni seorang yang gilakan asam, jeruk-jeruk...so untuk cuci makanan2 tkberkhasiat dalam perut saya.saya akan telan herb-lax sekali setiap 2/3mggu...fungsi dia untuk bersih usus...xblh makan selalu yer ^^,



rekomen dimakan on weekend, sbb dlm masa 12jam..dia kan flash out toksik2 dalam usus kita sampai bersih..sakit perut, g toilet 3-4 kali tu normal la..kalau g toilet 1x je, means kne tambah dose lg...saya akan makan 5biji sekali makan..sbb saya suka tindak balas cepat =.=..kalau tak, 4biji sudah cukup..

untuk yang sembelit memang la terbaik..lihat sendiri hasil la ^_____*




sebarang pertanyaan, 
directly as my mom
Kak ita,
0199304728


Best regards,
Humaira Abdullah

0 pengkritik:

Post a Comment