Pages

Saturday, January 2, 2010

tak sabar rasaNya, ingin meluahkan perasaan bangga sebagai seorang anak yang mempunyai seorang ayah yang hebat...

====================================================================

ketika anak2 sedang tidur dipagi hari, beliau gagah kan diri untuk bangun dan bersiap untuk pergi kerja dikuantan..ketika hujung minggu, anak2 sedang berehat.beliau korban kan cuti nya untuk attend class di unikL ..ketika kami berehat, beliau memerah otak untuk menyiapkan kerja kusus nya...itulah kehebatan ayah ku...

++

ayah belajar untuk buktikan kepada anak2, walaupun ayah sudah berusia.tetapi ayah tetap meneruskan proses pembelajarn. walaupun, ayah mempunyai tanggungjawab lain, ayah tetap boleh mencari ilmu. walaupun, ayah sudah mempunyai sebuah keluarga yang hebat, kedudukan kewangan yang stabil, pekerjaan yang baik tetapi ayah tetap meneruskan pelajaran keperingkat Phd(doctor of education)...Dr Abdullah, nama impian anak2 ayah....

++

ayah bukan la seorang yang luar biasa, beliau orang biasa yang berusaha secara luar biasa. dan selama ni,anak2nya sentiasa dimotivasi dengan kejayaan orang2 lain..tetapi kini, kami dimotivasikan dengan kejayaan beliau sendiri.iaitu pencapaian terbaik untuk sem2 ni...iaitu 4.00...msg ayah kpd kami:


"berkat dorongan dan sokongan yang ibu berikan serta kejayaan dan keriangan anak2 yang sentiasa memberi inspirasi buat ayah, alhamdulillah result sem lepas semua A, gpa 4.00 "


dengan kejayaan ayah ni, ayah telah memberi kejayaan kepada aku dan juga abang ku...kami mendapat anugerah dean untuk sem ni, ini hadiah untuk ibu dan ayah!!!

0 pengkritik:

Post a Comment