Thursday, December 10, 2009


ketika cinta bertasbih, nadi ku berdegup merdu....lalalala~~

aku nak becakap pasal, orang yang selalu menekan phone a.k.a orang yg sedang bertasbih menggunakan phone....(sms)

aku sama ng korang2 yang menggunakan line celcom especially u-pax..umur area 18-25tahun..


mesti korg tension gila kalau korg nk msg pastu kuar perkataan 'retry'...geram gile..lagi yang mengeram kan.bila check kredit..dier deducted! argh!

aku rasa ni semua marketing taktik yang digunakn celcom tuk cover balik liability yang dier kne tanggung sebab rate for u-pax,s-pax..or apa2la pax tu MURAH sgt!!!

so, untuk kita as a consumer tidak menjadi mangsa kepada mkt taktik tu..plz do something..aku bagi guardline and korg try..ok??

1st, korg tgk setting for massenger..bukn setting tuk phone..tuk massenger tu jer...cari number service center..+60193900000......jumpa x?kalu tak jumpa..try lg...huhu..cari smpai jumpa.....

dan, bila da jumpa....u guys tukar 2 no akhir tu dgn 12..means, jadi camni +60193900012........
so, done!

tapi, gune no center ni time line bz jer..tuk mengelak dari credit korg dikebas celcom time line bz tu...time line ok..just use 00000...

so, aku inform kepada sesiapa yang tidak mengetahui jerrr..siapa2 yang da tahu...its ok!....so keep in trying...good luck ===>

4 pengkritik:

Putra Al-Maliki said...

mane tau benda nie.. dari orang dalam celcom ker?

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

NUR HUMAiRA' said...

no..its just my point of view..even when call celcom, they always said that"pihak kami meminta maaf atas kesulitan"..huh!...bosan...

~najihah faizah azaman~ said...

betul ek miyak. kena try ni. huh. patutla abg kata celcom ni ade caj tersembunyi. hurm..

NUR HUMAiRA' said...

u should try my dear....huhu...

Post a Comment