Pages

Saturday, September 26, 2009

jalan-jalan....

semalam jumaat, 5 syawal,25 sept...aku, ain, noor g la ziarah2 kawan2 aku yang dalama sgt tak jumpa...kitorg gerak kul2.30..agak2 lepas jumaat..seng skit..

  1. rumah ain,rumah 1st aku g sbb aku nak amik dier..amik die untuk menyambung agenda kitrg..after beraya umh ain...aku pn bersalam mak dier and blaa...
  2. 2nd, aku ng ain g umah noor..tuk amik dier jugak untuk kerumah wani
  3. ooh wani..aku sgt merindui kau..kitrg lunch kt umh wai.bnyk sgt lauk...tq wani tapi aku makan nasi+kicap+ikan greng...pergh!sedap giler..
  4. dalam kul4, kitrg kerumah man pulak..kitrg tak dpt duit raya tapi dapat roti raya..bes sgt!
  5. pas man kitrg kerumah fatten..sgt lama tidak menjumpai ini budak...1thun sekali kot..so da jumpa,ubat rindu...dpt jumpa umi,abah...
  6. hari pun da malam..last sekali kerumah syafiq di mntkb..adik kitrg..mak dier msk spaggeti...bes..tapi aku nie kampung girl...so tak mkn sgt..sronok berbork ng mak dier smpai lupe nk balik...mak dier selmber kuar sttment "dierg nie tak malu r,sbb dalame lepk sni"..ps2..aku ng kwn2 bla r...hahaha..dlm kul10 kitrg balik temrloh.
==>da seharian berjalan,harini masa untuk aku berpuasa 6 di buln syawal pulak..arini hari 1st aku..dan aku nak berbuka ng mcD..blh tak?

0 pengkritik:

Post a Comment