Pages

Saturday, September 12, 2009

ayah tanya:wajib ke shooping time raya?

# aku selalu akan fikir 2x kalu ayah aku ader come up dengan soalan2 yang boleh kata bernas la..

soalan 1st...wajib ke pergi ke bazar ramdhan tuk membeli juadah berbuka?...padahal before ni,klu wt pose sunat.tkder pulak tabiat nk ke "pasar" nk beli makanan berbuka..kenapa time pose, wajib ke bazar... berpusu2 sampai jem orang ke pasar..why, why, why??

@

soalan ke2...kenapa time nk raya jer,mesti! org beli baju baru, kasut baru, suar baru...pendek kata.semua la baru..macam menda wajib beli baru.kalau tak beli berdosa..kenapa ek?aku beli sbb orang lain beli.hehe .tapi honestly time da besar nie.i dont mind kalu takder baju baru time raya..coz,aku pkai kurung time nk g solat raya jer..then aku tukar t-shirt..hahaha...

soalan ke3...miyak balik raya ari ap?hehe...khamis ayah........

0 pengkritik:

Post a Comment