Wednesday, July 15, 2009

NOVEL AGAIN

aku nie bukan kaki membaca, jauh sekali kaki bangku..aku nie kaki jalan..dan kaki kau tengah gatai nie..aiyaa...

sebenarnya aku nak cakap yang aku baru habis lagi 1 novel..kali nie amik masa 2hari tuk habis..maklumla da start kelas..dulu aku nie,tak layan novel ni tapi novel kali nie.boleh tahanla bes..bersambung..bes gak...cam harry potter g2..tapi tak layan r harry potter sebab bi n tak minat cite g2..suke cite2 romantik jer..hahahha...damn!

nak dijadikan cerita, 2hari aku tak study langsung..nie semua sebab novel tue..title dier tak ingat beb..hahah..aku sampai bilik je.."weh!novel aku mana?"..hahah..begang jer romate aku..mai da berubah,da jadi ulat buku..hahah,hampeh giler..aku tak minat buku...aku minat tido jer..

romate aku cakap,"mai,lepas nie..tak boleh baca novel da.kalu tak aku koyak..tau?".aku buat tak tau jerla..bukan ap,masa romate makan aku membaca.masa dierg study aku membaca.masa dierg tido aku membaca..mase dierg study lagi aku baca jap ps2 tido..shit giler kan...penyakit,penyakit...aku sendiri pening ng keadaan aku..hehe...

aku rasa sape pembaca novel,dier taula keadaan aku..hahah..tapi aku tetap akan mantain kan status aku.."TAK MINAT NOVEL"...hehe.....aku duli apa orang nk cakap...buwweeeekkk!!


created by:
mai
12.24pm
16 july 2009

2 pengkritik:

~najihahfaizahazaman~ said...

huhu...camner leh jumpa blog nih..
wakaka..
ok..addlink u..:P

Mai Zurich said...

fatimah yg ckp blog2 korg..

awk ap kbr gg?

Post a Comment