Pages

Tuesday, June 23, 2009

intan ohh intan

"..didaun yang ikur mengalir lembut,
terbawa sungai ke ujung mata...."bla,bla,bla....
(letto : ruang rindu)

kalau dulu tiap hari isnin hingga jumaat,tiap pukul 11 malam..mesti mendayu2 lagu tue, pastu satu family duduk didepan tv untuk tengok cerita INTAN di tv105, prima..

cerita tue sangatla serabut dan panjang berjerle. nak tau sampai episod berapa?DUA RATUS ENAM PULUH TIMA = 263...huh!

YaRabbi, sangatla panjang..kitornah asyik kutuk jer cerita tue, tapi tengok gk..hahah,bukan apa.sebab da tengok dari awal..dari kematian Ello, nenek,rangga...sampaila MAMA KASEH...sian mama kaseh..mati sebab selamatkan bintang dari insiden..huhu..

aku nak cakap kat sini yang cerita tue da tamat semalam, 22Jun2009...haha..nasibbaik heppy ending..semua berpuas ati termasuk ayah aku walaupun baru sampai dari kuantan,tetap luang masa tengok cerita tue..TAPI dalam masa yang sama.kitorang dapat duduk bersama..seronok..

em,buat bintang..aku suke bangat lagu aku&bintang yang kamu nyanyi...tapi aku hanya jumpa di youtube versi peterpan jer..kasian dik aku....lalalal..


Peter Pan – Aku dan Bintang

Lihat ke langit luas
Dan semua musim terus berganti
Tetap bermain awan
Merangkai mimpi dengan khayalku
Selalu bermimpi dengan hariku

Pernah kau lihat bintang
Bersinar putih penuh harapan
Tangan halusnya terbuka
Coba temani, dekati aku
Selalu terangi gelap malamku

reff: Dan rasakan semua bintang
Memanggil tawamu terbang ke atas
Tinggalkan semua, hanya kita dan bintang

Yang terindah meski terlupa
dan Selalu terangi dunia
Mereka-reka, hanya aku dan bintang

p/s: aku wat mender ni tuk aku bace balik 1hari nati...sape paham fine,sape tak paham..dont mind..

0 pengkritik:

Post a Comment