Thursday, June 25, 2009

Gelap duniaKu ;-)

ceh! tgh syok2 chatting ng clasmate..tibe2 blackOut...hitam terus duniaku..

nak online da tak boleh sebab gune streamyx...line tepon umah aku pelik skit sebab aku gune mesin fax so everythings is elektrik..lagipun aku tak pasang bateri tadi..geram tuL.

"miyak, tolong ibu amik toto. g kejut ati sekali tidur kat luar.dalam bilik tu, nyamuk.."yer ibu, balas aku..

[da baring]
adu...bosanya, selagi tak pukul 3pagi.macamana mata aku nak tido..aku kacau ami, aku kacau ayah.padahal esok ayah ader keje dikuantan..hehe..jahat giler..moga2 tak jadi anak derhaka la.nauzubillah...ajak ibu berborakla..borak ng eman pasal mesin basuh kat rumah dier kt cyber.yerla kat tempat aku,nak basuh baju gune mesin.kene bayar 2rm..mahal nyer tapikan....tempat abang aku lagi mantap..basuh baju gune KUDRAT...hahah..takder mesin..kalau aku dalama anto dobi...huhu

[tepat pukul2am]
.............lampu menyala.........
ye!ye!..aku yang lebih2..adik aku da tido..hehe...pastu cakap kat eman..ish tak boleh tido ni, kene online baru boleh tido...

hahahah
pas2,aku zzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzz..............................................................................................








5 pengkritik:

??? said...

sian dunia kau xde elektrik. meh datang dunia aku pulak

Khairul Anuar Mohamed said...

hahahaha..
teruskan menulis cik miyak..
masuk http://negaraku.net.
sebarkan lagi sayap blog anda..

Mai Zurich said...

tq dear....
we,npe tak dtg diner td..huhu..
tk bes tau....!

Khairul Anuar Mohamed said...

sowy laa..
koi takder duit..
syegan koi nak pergi..
hahahahahaha..
betol2 tgh kering..
sowy lah sgt ehh..

Mai Zurich said...

no hal beb....

Post a Comment